Monday, April 21, 2008

kuku oh kuku...

hari nih 21 april 2008 telah tamat la riwayat 2 kuku jari kakiku disebabkan kecederaan yg aku perolehi semase bermain bola jaring time intrafac ari tuh..kehilangan kuku jari utk kli kedua selepas main bola jaring mase interfac time thn 1..2 sekaligus mungkin cukup untuk kenangan yg aku dpt sbb nih dah tahun last utk main dlm intrafac.korang nk tau perasaanyer??perasaannyer adalah sgt besh n jari kakiku adalah sgt lawa skang..huhu..kuku yg pada mulanyer disebabkan ade darah beku dlm tuh telah menjadi rompong(isi dan kuku tak lekat)lepas darah beku tuh dikeluarkan..hoho..bestkan.segalanyer berpunca dr kasut aku yg sgt bagus n comel tuh..pasni kna fikirkan utk bli kasut baru lak..hehe.akhirnyer setelah beberapa mgu aku biarkan,hari nih aku telah mengambil keputusan utk buang sume kuku rosak tu disebabkan ade pasir yg masuk lepas pegi picnic kat balok semalam..huhu..tah bile la nk dpt kuku baru semula...

7 comments:

Anonymous said...

erk.. o.0

Yatie said...

erk??apekah maksudnyer itu..huhu

Pjoyz Zul said...

Hhehehe... takpe.. nanti tumbuh la kuku itu...

Yatie said...

lambatla..ibu jari tuh..

mAshe said...

Hahaha~ Ako tatau ape yg klaka lagi.. yati cerita pasal Kuku kaki atau pong Yati cite pasal Kuku kaki.. Hihi~ Ok la tu kuku kaki je yg ilang, bukan jari kaki..

mnemonyk said...

kuku ko skang mst busuk n itam??..hahaha..

buTTerFLowEr said...

kukukakikukaku

tp skg yatie dh xde kuku kaki yg kaku so skg statement tu xvalid la kn. kui2 :P